Glede samega začetka o
testnih vožnjah sem napisal že na Facebooku, zdaj pa lahko grem še malce
globlje v vse podrobnosti.
Ideja o pisanju bloga se
je najprej utrnila bratu (Tomaž), ki mi je predlagal, naj svoje izkušnje delim
z ostalimi. Sprva na to nisem bil pripravljen, ker sem se bal odziva bralcev.
To se je seveda spremenilo, ko se mi je uresničila božična želja. Želel sem si
vožnje z novim Leonom še pred prihodom v Slovenijo, zato sem v avstrijski
Celovec napisal prošnjo, kjer so mi v najkrajšem možnem času odobrili željo.
Tako smo se 28. decembra z Damjanom in Tomažem odpravili v Avstrijo (s
prejšnjim Leonom FR). Najbrž se vam zdi čudno, če vam omenim, da so se mi ob
pogledu na novega Leona zasvetile oči, ampak tako je bilo. Tamkajšni prodajalec
je bil izjemno prijazen ter glede vožnje ni podal časovne omejitve. Poleg tega
je še napolnil rezervoar do vrha. Česa takšnega človek ne doživi vsak dan.
Samih občutkov ne bi podajal, ker je temu namenjen že objavljeni članek. Po
zaključeni vožnji sem še nekaj dni premišljeval o blogu, nato pa se je 31.
decembra 2012 pojavil prvi članek (novi Seat Leon FR). Resnično sem si izbral
zanimiv dan, ni kaj.
V naslednjih mesecih je
bilo potrebno nadoknaditi še za nazaj in deliti tiste najbolj zanimive ter
posebne izkušnje. Ena takšnih je zagotovo Tesla Roadster, za katero se lahko
zahvalim podjetju Cargo-Partner, ki se ukvarja s transportom in logistiko.
Toyota GT-86 je bila naslednja v sklopu objav, katera svoje prave barve pokaže
ob izkušenem vozniku kot je Andrej Jereb. Avtocenter Jereb je eden tistih
trgovcev, ki ti nikoli, nikoli ne obrne hrbta. Hvala, Andrej in sodelavci.
Poleg Andreja bi izpostavil še Darjana in Marjana, ki rada priskočita na pomoč
in uredita testno vožnjo, kljub temu, da včasih nimata časa in sta
preobremenjena z drugimi obveznostmi.
V naslednji sklop bi lahko
uvrstil prijatelje in družino, ki so "prispevali" k obogatitvi bloga.
Sem spadajo ameriški BMW M3, Volkswagen Golf GTI, družinska Leona (FR in
Scorpion), Škoda Fabia RS, kanadski Mercedes Benz CLK AMG in Porsche 911
Carrera. Eden najbolj eksotičnih na tem področju je zagotovo Porschejev
oldtimer, kjer se lahko zahvalim direktorju podjetja Gotrade (Franc Jeram).
Izjemno prijazen možakar, ki je "mulcu" zaupal svoj zaklad. Pod takšnim
pritiskom nisem bil še nikoli, vsekakor pa je bila to ena najboljših izkušenj.
Hvala tudi Aljažu, Borutu, Mihi in podjetju IK Sport.
V tem delu bi predstavil
tiste avtocentre, ki ti testne vožnje časovno omejijo. Sem spadata Avtocenter
Špan in Porsche Inter Auto (PIA). Do Špana sem prišel preko spletne prijave za
testno vožnjo z novo Octavio. V eni uri res ne moreš nabrati pristnih izkušenj
o avtomobilu, ampak tako je pri spletnih prijavah. Vsaj rezervoar je bil poln,
kar na žalost ne morem trditi pri novem GTD-ju sedme generacije. Tega sem
prejel za cele tri ure, kar pomeni, da smo lahko strnili fotografiranje in
krajšo testno vožnjo. Je pa bil en problem in sicer ta, da je že na začetku
svetila lučka za gorivo. Ko so pri PIA avto sprejeli, ga očitno niso "napojili",
za kar so se sicer kasneje opravičili. Seveda v tem primeru ni šlo brez
postanka na bencinski črpalki. Slabih izkušenj s Španom in PIA nimam.
Naslednji odstavek bi
posvetil ljubljanskemu Renault Malgaj in BMW A Cosmos. Pri Malgaju smo se za
vožnjo z novim Cliom zmenili kar čez noč. Zaupali so mi ga kar za cel vikend s
polnim tankom goriva in takšnega sem tudi vrnil. Enostavno in učinkovito. Na
Malgaju imajo spoštljiv in korekten odnos. Priznam pa, da sem bil izbirčen, ker
na testno vožnjo nisem želel Kangooja. Moja napaka, oziroma moja odločitev.
Zakaj takšna odločitev, malce kasneje. Pri Cosmosu sem se moral za testno
vožnjo zmeniti osebno na štiri oči. Nič nenavadnega, saj gre za višji rang
vozil. Ponudili so mi novo Serijo 1, ki je privlačna tako mladim kot tudi malce
starejšim. Vozilo so mi predali s polovičnim rezervoarjem, kar pomeni, da je
bilo potrebno precej kalkuliranja za vožnjo nazaj v Ljubljano. Serijo 1 so mi
prav tako zaupali za čez vikend, oziroma od petka popoldne do ponedeljka zjutraj.
S fotografijami in člankom so bili zadovoljni in obljubili nadaljno sodelovanje.
Tega se sicer niso držali. Konec koncev sem le študent. Nikakor jim tega ne
zamerim. Spoštujem njihovo odločitev.
V zadnji sklop bi uvrstil
plačljive testne vožnje kot sta Ferrari 458 Italia in Chevrolet Camaro. Za
Ferrarija sem odšel kar v Italijo (preko kupona, ki jih prodajajo razne spletne
strani). Ja, vožnja je res kratka, ampak vsak nima te priložnosti. Če si pravi
navdušenec s pravo družbo, lahko to postane izlet poln smeha in nepozabnih
trenuntkov.
Za Chevrolet Camara sem
vožnjo zakupil pri Burya superauto club. Še vedno se spominjam tega dneva, ko
sem na hitro kupil kupon in se odpeljal proti Trzinu, čeprav bi se moral učiti
za izpit iz ekonomije. Bencinski hlapi ti prioritete hitro zameglijo.
Sprva suhoparni opisi in
fotografije so se v pol leta spremenili v bogatejše in subjektivne misli o
testiranih avtomobilih. Opise sem obogatil s fotografijami izjemnih fotografov,
ki sta se mi pridružila s Škodo Fabio RS. Prav tako gre za študenta, ki sta
nedavno nazaj postavila skupno spletno stran na tej povezavi (Andraž Martinšek in Nejc
Lampret).
Seveda ne smem pozabiti na brata Damjana, ki je s svojimi objektivi neštetokrat
priskočil na pomoč. Blog je v kratkem času za razmere študenta precej zaživel.
Primerjava z ostalimi mediji je precej nesmiselna, ker mi vožnja z avtomobili
predstavlja užitek ter sprostitev. O zaslužku pri meni ni ne duha ne sluha.
Kljub temu, da je bilo včasih pisanje člankov občutno odveč, te pohvala bralcev
spravi v dobro voljo. Vesel sem vsakega odziva in ravno z vašo pomočjo lahko
članke izboljšam. Vsekakor nisem brez idej, vendar je težko kombinirati pisanje
diplomske naloge ter testne vožnje. Projekti, ki sledijo čez poletje so
zanimivi in polni adrenalina. Če pride do realizacije, še toliko boljše.
Prijatelji in trgovci so
mi omogočili vožnje z avtomobili, ki so (ali še bodo) v zgodovini pustile
pečat. Težko je vzdrževati nek nivo športnih vozil, ker izbire pri testnih
vozilih ni ravno veliko, pa vendar se trudim biti malce drugačen s samo izbiro
(odgovor na vprašanje pri Kangooju). Mogoče se bo slišalo preveč osladno, ampak
vseeno, hvala ata Ivan, mama Silva ter brata Tomaž in Damjan. Zahvaljujem se
tudi vsem, ki ste tako ali drugače pripomogli k blogu.
Avtor: Primož Makuc
Fotografija: Damjan Makuc
Fotografija: Damjan Makuc
2 comments:
super, važno je da je polno užitkov ob vožnji !!!
avtomobili so pa tudi super predstavljeni :)
Hvala Matic! :)
Post a Comment