Friday 4 January 2013

BMW M3


Mogoče pozna kdo občutek, ko še kot otrok sanjaš o močnem kabrioletu, po možnosti znamke BMW? Kaj pa občutek, ko vidiš prihod ladijskega kontejnerja iz ZDA, na katerem je naložen BMW M3? To mogoče ni tako pogosto. Sprva niti nisem pričakoval vožnje z njim, ko pa se je ponudila priložnost…..


 BMW M3, modelno leto 2004, z nekaj več kot 100.000 milj in zverinskim 3246ccm motorjem, ki zmore 344KM. BMW E46 je najlepša generacija serije 3, saj vsebuje nek čar, nekaj kar vsi modeli za njim nimajo in ne bodo imeli. V novejših modelih BMW-ja so vsi pridobili enake, ostre linije. BMW je od nekdaj veljal za nekaj več, nekaj posebnega, nek prestiž. Prestiž so res obdržali, ampak kje je tista posebnost vredna 50.000€? Kako narediti torej E46 bolj žlahtnega? Za oblikovalce in inženirje je bil to mačji kašelj. Vgraditi močnejši motor, veliko močnejši, izboljšana verzija podvozja, vzmetenja, zavor, 4 zaključne izpušne cevi, športni odbijači, M platišča in M oznake v notranjosti in zunanjosti. Lahko bi še dodal, da je bil BMW, katerega sem vozil kabrio z ameriško registrsko označbo.





Ima polavtomatski SMG menjalnik, ki ga upravljaš z obvolanskima ročicama, lahko pa tudi z ročko na sredinski konzoli. SMG menjalnik ima avtomatski in ročni način prestavljanja, znotraj vsakega načina pa so različni programi. To je bilo tudi prvič, da sem vozil avto z avtomatskim oz. polavtomatskim menjalnikom. Vsi pravijo, da je avtomatski menjalnik popolnoma brezvezen in dolgočasen, jaz pa tukaj ne vidim nič problematičnega.




Inštrukcije o vklopu motorja in sami vožnji, ki so trajale slabih 5 minut so se obrestovale, saj kasneje nisem imel nikakršnih problemov. Zverinski motor sem vklopil v garaži, kjer je bil zvok neverjeten. Pričakoval sem, da bo zvok močnejši, pa vendar ne tako. Rohnenje je bilo skoraj nevzdržno, zato je bilo bolje, da sem ga prezračil na svežem zraku. Sama vožnja je bila primerna starosti avtomobila, saj se je marsikdaj zaslišal kakšen “čriček”, kar pa ni izbrisalo nasmeška z obraza. Pospeški, ki jih zmore M3 so neverjetni. Do 100km/h potrebuje le 5,5s, le 0,4s več kot M3 coupe. S takim avtomobilom zagotovo ne bi užival v mestni vožnji ampak le na kakšnih izletih ob sončnih dnevih s spuščeno streho in vetrom v laseh. Opremljen je s xenonskimi žarometi in avtomatskim uravnavanjem snopa svetlobe, avtomatskim pomikom stranskih ogledal ob vzvratni vožnji, ABS, ASD, ESP, ASR, ETS, BAS,…



Avto je odličen, vendar si ne predstavljam vzdrževanja v današnji ekonomiji. Zatakne se že pri registraciji in zavarovanju, potem pa so tu še pnevmatike in redni servis. Glede porabe pa je najbolje imeti v lasti kar bencinsko črpalko, ker ni namenjen vožnji v nizkih obratih.

Avtor: Primož Makuc

0 comments:

Post a Comment

Deli

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More