Saturday 4 October 2014

Toyota Aygo

Na kratko smo se zapeljali s čisto novo majčkeno Toyoto AyGo, ki že na prvi pogled daje vedeti, da je po prenovi na trg vstopila z novimi cilji. Naša testna Toyota je bila živo oranžne barve, zato je na cesti požela veliko zanimanja in pritegnila precej pogledov. Kombinacija okrasne plastike in črnih platišč pa avto naredi še nekoliko bolj športnega izgleda.



Že ob speljevanju nas je popolnoma navdušil zvok malega 1.0 literskega atmosferskega motorja, ki nekoliko spominja na veliko večji agregat pri Porsheju, seveda ne po zmogljivosti, temveč po globokem zvoku, ki prihaja iz zadnjega dela izpušne cevi. 70 konjskih moči bo sicer zadostovalo povprečnim uporabnikom, saj je avto za vsakdanjo vožnjo na kratke relacije dovolj poskočen.


Sam avto je namenjen mestni vožnji, saj je razmerje menjalnika precej kratko, kar pa ni težava, saj nas zvok motorja kar vabi v višje vrtljaje. Vzmetenje je čvrsto, vendar še vedno dovolj udobno za tudi kakšne zdelane ceste.


Notranjost avtomobila je izdelana precej kakovostno. Občutek volanskega obroča v rokah je dober, velikost je ravno prava, da lahko manevriramo s to malo zverinico, tudi stopalke so precej mehke. Bogata oprema, kot je zaslon na dotik, navigacija, kamera za vzvratno vožnjo in avtomatska klima pa naredijo AyGo še bolj zaželjeno. Ima vse kar imajo veliki. Tudi sprednja sedeža sta nekoliko bolj školjkaste oblike, kar nudi boljši bočni oprijem med vožnjo.


Toyota AyGo bo pritegnila predvsem mlajše kupce, ki ne iščejo velikega avtomobila, ampak si želijo malčka, ki ob enem izgleda tudi malo bolj športno ter se razlikuje od monotonih vozil.

Avtor: Andraž Martinšek

0 comments:

Post a Comment

Deli

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More