Sunday 12 May 2013

Ferrari 458 Italia in Lamborghini Gallardo


Le kdo si ne želi vožnje s Ferrarijem kot sovoznik, kaj šele kot voznik? Če imaš voljo in odločnost, se ti lahko uresniči vsaka želja. Ponudbo za vožnjo z legendo avtomobilistične industrije ne gre zamuditi, kljub temu, da je za to potrebno odšteti kar nekaj prihrankov. Na vožnjo s Ferrarijem in Lamborghinijem smo se v Italijo že dan pred terminom odpravili skupaj s prijatelji. Dogodek, ki je vreden vsakega evra.

Že ob prihodu na dirkališče je bilo moč slišati rohnenje V8 in V10 motorjev. Občutek je bil neverjeten. Ob dirkališču je bil postavljen šotor, kjer se je nabralo precej ljudi. Za nas so poskrbeli tudi s pijačo in hrano, ki je bila seveda vključena v ceno. Pri organizatorki voženj smo lahko izbirali med tremi Ferrariji in Lamborghinijem. Na voljo so bili Ferrari F360, F430, 458 Italia in Lamborghini Gallardo, ki je bil oblečen v policijske barve iz računalniške igre Need for speed Hot pursuit. Trije smo si izbrali kar Ferrari 458 Italia, ki je v zadnjem času požel največ uspeha in pohval, Clarksona iz britanske oddaje Top gear pa je dobesedno pribil na sedež. Je najboljši izmed “rdečih”. Četrti član odprave pa se je znašel za volanom “policijskega” Gallarda.


Kmalu po izbiri prej omenjenih avtomobilov smo se s Porsche Cayenne odpeljali na ogled proge, kjer nam je inštruktor povedal nekaj o ovinkih, priporočenih prestavah in času zaviranja pred ovnikom. Na žalost brez problemov na ogledu proge ni šlo, ker je Porschejev menjalnik večkrat zatajil in nas večkrat “brcnil” v rit. Tega na našo srečo pri superšportnikih ni bilo zaslediti. Kmalu po ogledu proge so nas začeli klicati in tako smo se eden po eden pogumno in z velikim spoštovanjem odpravili proti težko pričakovanim jeklenim konjičkom.



Ko te objame odlično oblikovani školjkasti sedež veš, da si se znašel v raju. Oprijem volana 570 konjske zverine te ponese v popolnoma drugo dimenzijo. Sledil je še stisk roke z inštruktorjem, nato pa pritisk na zavoro in premik uhlja ob volanu v prvo prestavo. Ko se ti na zaslonu prikaže številka 1 veš, da gre zares. Počasi se odpelješ proti začetku steze, takrat pa zaslišiš prave “barve” Ferrarija. Prvi krog odpelješ z nekoliko počasnješim ritmom, naslednjega pa že bolj pritisneš na plin. Časa za pogled na merilnike ni bilo, saj so bili pospeški neverjetni, kar je bilo meni ključnega pomena pri 458 Italii. Občutek vožnje je precej lahkoten, manveriranje z njim je pravi užitek. Oprijem je bil več kot odličen, vseeno pa tega ne bom trdil 100%, ker ga nisem gnal do roba zmogljivosti. Kljub temu, da so bili inštruktorji izjemno prijazni, nam kakšnih eksperimentov niso pustili, kar jim ne gre zameriti. Prestavljanje uhljev je pravi užitek, menjavanje pa bliskovito hitro. Ko pripelješ Ferrarija v bokse, si mešanih občutkov. Izkušnje je prehitro konec in si zaradi tega malce razočaran, vseeno pa si deležen izjemnega doživetja, ki ga ne pozabiš nikoli.





 Kako pa je vožnjo z Lamborghini Gallardom komentiral prijatelj? Pospeški so ravno tako  brutalni kot pri Ferrarjiu, mogoče malenkost manjši. Ne pozabimo, da je Gallardo precej starejši od 458 Italie. Pravi, da se preveč občuti samo težo vozila, ki je za nekaj kilogramov težji od Ferrarija. Zvok izpušnega sistema je pri Gallardu precej bolj hudičevski kot pri 458 Italii, ki je v primerjavi z njim malce plašen. V obrambo Ferrariju lahko omenim, da izpušni sistem Gallarda ni bil original, kar je razvidno v videu in fotografijah.





Zakaj tokrat nisem napisal nič o porabi, funkcionalnosti in opremi? Zagotovo ne boš uporabljal takšnega avta za družinske izlete, varčno vožnjo od točke A do B, prevoz pohištva ali pa druge zadeve. Avto je namenjen izključno uživanju in odklopu možganov na off. Če kupiš takšen avto veš, da pridejo z njim ogromni stroški tako registracije, zavarovanja kot tudi vzdrževanja. Ob nakupu Ferrarija ali Lamborghinija moraš imeti prihranke tudi za vse ostalo. Vsem navdušencem bencinskih hlapov toplo priporočam takšno izkušnjo. Veliko lažje si privoščite vožnjo z njim, kot pa lastništvo nad njim. Če se vam zdi 100€ ali 200€ za vožnjo z avtom svojih sanj preveč, potem pomislite na to, kaj vse se pri takšni vožnji obrabi in porabi. Vam izlet v Italijo predstavlja finančni izziv s strani potnih stroškov? Ni problema, tudi v Sloveniji obstaja klub super športnih avtomobilov Burya.eu, kjer si lahko zagotovite vožnjo s Ferrarijem 430 Scuderia, Ferrari 599 Fiorano, BMW M1  in Mercedes Benz S Class Lang.

Več fotografij na Facebook strani Cestni dirkač
Avtor: Primož Makuc


0 comments:

Post a Comment

Deli

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More