Manjši
izlet na slovensko obalo, ki je pogojen z rednim obiskom servisa, ti navrže še
nepozabno izkušnjo. Vožnja s Toyoto GT 86, najlepša in najboljša Toyota po
mojem izboru. Kaj je lepša kombinacija kot vožnja s superšportnikom po sončni
obali ob 30°C?
Je bilo to predčasno božično darilo?
Toyota
GT 86 z začetno ceno 31.800€ ponuja tri pakete opreme, sport, sport leather in
sport aero leather. Bistvena razlika med temi paketi je le usnje in
aerodinamični paket, pri katerem se cena dvigne preko 33.000€. Marsikdo pravi,
da je avto špartanski, čeprav se mi zdi daleč od tega. Avto res nima
multifunkcijskega volana, pa zaradi tega ni avtomatično špartanski. Če bi temu bilo tako, potem je najbolje, da
se odstrani še klimatsko napravo in vse ostale “nepotrebne” dodatke. Glavna
skrb Toyote je tokrat zabava. GT 86 ima vse, kar sodobni avto potrebuje, brez
kakršnegakoli pretiravanja. Opremljen je z ABS, EBD, VSC, BA in TRC sistemi.
Kot se za športnika spodobi, ima tudi športno podvozje in dvojni zaključek
izpušne cevi. To, da je avto prvinsko namenjen zabavi, nam pove tudi pogon na
zadnja kolesa, ki poskrbi za dobro mero užitka. Vsa elektronika je izklopljiva,
kar pri večini današnjih vozil ni izvedljivo. Največkrat se izklopi le
polovično. Drugi adut Toyote je poleg zadnjega pogona še atmosferski motor
z močjo 147kw/200KM. Avto je uradno
registriran za 4 osebe, pa vendar vas iz srca prosim, da ne mučite potnikov na
zadnji klopi in jim raje recite naj najdejo drug prevoz. Prostora zadaj res ni
veliko, a tega oblikovalcem zagotovo ne gre zameriti. Kot zanimivost pa lahko
dodam še to, da ima GT 86 nižje težišče kot Ferrari 458.
Kako
torej vstopiti v avto, ko izveš o njem vse to? S spoštovanjem. Avto res ponuja
neizmerno obilico zabave, kar pa se lahko ob napačnem mišljenju in napačni nogi
hitro razblini. Avto pokaže svojo moč v višjih obratih, kar je slišno tudi iz
izpušne cevi. Lega je odlična, predvsem zaradi nižjega težišča. V tem avtu
zagotovo ne boste ostali neopaženi. Poraba pa je prav tako kot pri vseh
avtomobilih pogojena glede na voznika, način vožnje in okolja. Če pa potegnem rdečo
nit, se poraba brez problema giblje okrog 7l/100km.
Prave
barve pa avto pokaže šele v pravih rokah ali bolje rečeno nogah. Ko se je na
voznikov sedež usedel Andrej Jereb, se je zabava šele pričela. Vse prej je bila
le “turistična vožnja”. Andrej je dokazal, da avto že pri manjši hitrosti nudi
več kot dovolj zabave, pa čeprav na Priusovih pnevmatikah. Za večji izkoristek
moči pa je izklopil še klimatsko napravo, kar je bila le še pika na i pri
njegovi fantastični vožnji.
Toyota
GT 86 je odličen avto za adrenalinski izlet na obalo, kjer pa ne smeš pozabiti
na brisačo in kopalke. Ni primeren za brezglave dirkače, ki ne vedo kje se jih drži
glava. Končno smo dočakali avto, ki za zmerno ceno zadošča prav vsem kriterijem
zabave, pri katerem ne bi spremenil prav ničesar.
Avtor: Primož Makuc
Avtor: Primož Makuc
0 comments:
Post a Comment