Friday, 4 January 2013

Toyota GT 86


Manjši izlet na slovensko obalo, ki je pogojen z rednim obiskom servisa, ti navrže še nepozabno izkušnjo. Vožnja s Toyoto GT 86, najlepša in najboljša Toyota po mojem izboru. Kaj je lepša kombinacija kot vožnja s superšportnikom po sončni obali ob 30°C? Je bilo to predčasno božično darilo?

Toyota GT 86 z začetno ceno 31.800€ ponuja tri pakete opreme, sport, sport leather in sport aero leather. Bistvena razlika med temi paketi je le usnje in aerodinamični paket, pri katerem se cena dvigne preko 33.000€. Marsikdo pravi, da je avto špartanski, čeprav se mi zdi daleč od tega. Avto res nima multifunkcijskega volana, pa zaradi tega ni avtomatično špartanski.  Če bi temu bilo tako, potem je najbolje, da se odstrani še klimatsko napravo in vse ostale “nepotrebne” dodatke. Glavna skrb Toyote je tokrat zabava. GT 86 ima vse, kar sodobni avto potrebuje, brez kakršnegakoli pretiravanja. Opremljen je z ABS, EBD, VSC, BA in TRC sistemi. Kot se za športnika spodobi, ima tudi športno podvozje in dvojni zaključek izpušne cevi. To, da je avto prvinsko namenjen zabavi, nam pove tudi pogon na zadnja kolesa, ki poskrbi za dobro mero užitka. Vsa elektronika je izklopljiva, kar pri večini današnjih vozil ni izvedljivo. Največkrat se izklopi le polovično. Drugi adut Toyote je poleg zadnjega pogona še atmosferski motor z  močjo 147kw/200KM. Avto je uradno registriran za 4 osebe, pa vendar vas iz srca prosim, da ne mučite potnikov na zadnji klopi in jim raje recite naj najdejo drug prevoz. Prostora zadaj res ni veliko, a tega oblikovalcem zagotovo ne gre zameriti. Kot zanimivost pa lahko dodam še to, da ima GT 86 nižje težišče kot Ferrari 458.



Kako torej vstopiti v avto, ko izveš o njem vse to? S spoštovanjem. Avto res ponuja neizmerno obilico zabave, kar pa se lahko ob napačnem mišljenju in napačni nogi hitro razblini. Avto pokaže svojo moč v višjih obratih, kar je slišno tudi iz izpušne cevi. Lega je odlična, predvsem zaradi nižjega težišča. V tem avtu zagotovo ne boste ostali neopaženi. Poraba pa je prav tako kot pri vseh avtomobilih pogojena glede na voznika, način vožnje in okolja. Če pa potegnem rdečo nit, se poraba brez problema giblje okrog 7l/100km.

Prave barve pa avto pokaže šele v pravih rokah ali bolje rečeno nogah. Ko se je na voznikov sedež usedel Andrej Jereb, se je zabava šele pričela. Vse prej je bila le “turistična vožnja”. Andrej je dokazal, da avto že pri manjši hitrosti nudi več kot dovolj zabave, pa čeprav na Priusovih pnevmatikah. Za večji izkoristek moči pa je izklopil še klimatsko napravo, kar je bila le še pika na i pri njegovi fantastični vožnji.

Toyota GT 86 je odličen avto za adrenalinski izlet na obalo, kjer pa ne smeš pozabiti na brisačo in kopalke. Ni primeren za brezglave dirkače, ki ne vedo kje se jih drži glava. Končno smo dočakali avto, ki za zmerno ceno zadošča prav vsem kriterijem zabave, pri katerem ne bi spremenil prav ničesar.

Avtor: Primož Makuc

0 comments:

Post a Comment

Deli

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More