Monday 13 April 2015

Seat Ibiza i-Tech


Pred časom smo se srečali tudi z bogato opremljeno Ibizo, ki je prava upornica Fabii in Polu. Ta posebnica zadnje generacije je že od samega začetka povsem samosvoja. Res je, da je pod pokrovom enakovredna sorodnikom, kaj pa drugače?


Gre za posebno serijo Ibize s paketom i-Tech, ki te v notranjosti prijetno preseneti. Testno Izolanko poganja standarni 1,4 litrski bencinski motor, ki je s 86 konjskimi močmi primerna za mestne in tudi druge izzive. Marsikomu je sicer še vedno bolj všeč TSI motor, ki z 2 dcl manjšo prostornino sicer doseže 105 KM, vendar še vedno nima šeste prestave. Tu je vpliv VW koncerna očitno premočan in povsem neutemeljen.


Globokomorsko modra Ibiza se tako v notranjosti kot zunanjosti povsem razlikuje od konzervativnega bratranca Pola. Seat zaenkrat še uspešno sledi svoji poslanici, ki predstavlja drznost in zagovarja upornost tradicionalnim smernicam. Jim bo to uspelo tudi v prihodnje?


Samosvojo zunanjost krasijo temna 16 colska platišča, ki ob kombinaciji temnejših žarometov popestrijo modro obleko te gospodične. Še najbolj zadržan je njen zadnji del, kar pa lahko športni FR paket hitro spremeni. Le zamislite si jo še s ksenonskimi žarometi in LED tehniko. Vse to na kupu lahko hitro spominja tudi na močnejšo Cupro.


Notranjost so v teh letih večkrat spremenili in je trenutno še najbolj prijazna uporabniku. Izjemno sem bil navdušen nad športnimi sedeži, ki ti ponudijo udobje in oprijem. Taki sedeži niso primerni le za ovinkaste ceste, temveč tudi za krožišča.


Centralni del armaturne plošče je enostaven za uporabo, kar je velik plus pri starejši generaciji. Vsi namreč niso vešči novejše tehnologije kot je zaslon na dotik. Med vožnjo ni vedno najbolj uporaben in varen.


Seveda so pri i-Tech paketu poskrbeli tudi za mlade, kjer lahko na vrhnji del armaturne plošče namestiš prenosno Seat multimedijsko napravo, ki prikazuje povprečno porabo, vrtljaje motorja, povezavo za prostoročno telefoniranje in tudi navigacijo. Res zanimiv sistem, pri katerem lahko še vedno brez problema spremljaš dogajanje na cestišču.


Poleg manjkajoče šeste prestave lahko v tisto temno polje Ibize uvrstimo tudi pomankljiv multifunkcijski volan. Konzolo za upravljanje z radiem in ostalimi sistemi sicer najdemo bližje volanu, vendar se ta nahaja v obliki ročke za volanskim obročem. Bolj funkcionalna izbira bi seveda bila na samem volanu, tako kot pri ostalih članih družine.


Vožnja ne predstavlja odkrivanje novega planeta, ampak je povsem v mejah pričakovanega. Zanesljiv motor je povsem dovolj poskočen za vsake potrebe, kjer se povprečna poraba giblje okrog 5,5 l/100km. Pri mestni vožnji se poraba seveda malce zviša, kar pa ni ravno raketna znanost. Že prej omenjeni sedeži so skoraj obvezni del opreme, ker v vsakem okolju odlično opravijo svojo nalogo.


Ibiza ni podhranjena, ampak je povsem kos nalogam, za katere je pripravljena. Če pa si želite športne in bolj dinamične vožnje, pa seveda lahko posežete po močnejši Cupri ali FR-ki, kjer je adrenalinska sprostitev zagotovljena. No, pa tudi kakšen obisk bencinske črpalke več.

Besedilo: Primož Makuc
Fotografije: Andraž Martinšek






0 comments:

Post a Comment

Deli

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More