Tuesday 2 June 2015

Car Tuning Meet

V nedeljo se je naša ekipa odzvala povabilu na dogodek Car Tuning Meet, ki ga je skupaj z osebjem SPIN bara organiziral Marko Kržič. Razvajali so nas z akcijskimi cenami pijač, dobro voljo in še drugimi presenečenji, ki se skrivajo pod znamko Meguair's. Najbrž pa vas zanima, kaj vse smo lahko videli in ne s čim so nas razvajali.


Že ob prihodu na parkirišče je bilo več kot očitno, da gre za posebno srečanje. Namesto redne nakupovalne mrzlice so bila parkirna mesta zasedena z izjemnimi jeklenimi konjički. Nekateri izmed njih so bili že pravi žrebci, ki s svojim globokim zvokom že na daleč opozarjajo prihod "nevihte". Posebno je bilo še iz dodatnega razloga, saj ni bilo omejeno le na predelane avtomobile, ampak so bili tako dobrodošli tudi starodobniki in tovarniški lepotci.


Čez dan si je parkirišče pred barom izmenjalo približno 70 avtomobilov, ki so tako ali drugače zbujali pozornost. Kljub temu, da naša ekipa ni bila prisotna ves čas, smo bili priča čudovitim primerkom, ki odražajo lastnikov odnos do avtomobila. Mnogi vanj vložijo ogromno truda, časa pa tudi denarja. Nekateri pravijo, da s skrbno nego do avtomobila izražaš svojo osebnost in način življenja. Ste se že kdaj vprašali kaj podobnega?


Generalno je bilo največ avtomobilov iz dežele vzhajajočega sonca in Nemčije. Od Japoncev so se bohotile gospodične s kratico MX-5, ki velja za najbolj legendarnega roadsterja. V Guinessovi knjigi rekordov je vpisana kot najbolj prodajan dvosedežni športnik na svetu. Do leta 2011 je bilo prodanih preko 900.000 primerkov te prikupne lepotice. Domačo družbo so ji iz sveta Honde popestrili še Civic, CRX, Jazz, Prelude in S2000. Slednji je eden redkih avtomobilov, ki se mu leta ne poznajo in še vedno izžareva svežino. Ob vsej konkurenci ostaja brezčasen in drži visoke številke na "finančni lestvici".


Pri nemškem delu je bila zgodba izredno pisana. Prikazala se je starodobna legenda 911 Carrera iz Stuttgarta, kjer mu je za ovratnik z zloveščimi 800 konjskimi močmi dihala zvezda CLS AMG. Nekdo je očitno vzel prevelik odmerek moči. Iz Bavarske sta zavila še BMW trojka E46 ter tudi močnejša M3.


Poleg Porscheja je na srečanje prineslo še Volkswagnovega starodobnika, Golfa prve generacije. Na drugi strani so bili njegovi starejši bratje četrte, pete, šeste in sedme generacije. Tudi tukaj je bila zgodba precej mešana. Od povsem tovarniškega GTD-ja pa vse do znižanega GTI-ja, ki nase opominja z izpušnim sistemom Akrapovič. Družbo sta jim delala še dva manjša Lupa. Svoje sorodnike je pozdravil Audi A4, ki se je skrival pod značko S.


V Fordovem svetu je pošteno izstopal Focus z oranžnimi modnimi dodatki. Na njem se vedno znajde nekaj novega iz močnejšega ST-ja ali RS-a. Na cesti ga res težko spregledate. Da pa ni bil sam, sta mu družbo delala še karavanska izvedba ter Fiesta z EcoBoostovim mlinčkom.


Nase so opozorili tudi Francozi, kjer sta svoje barve zastopala Renault Clio Williams in manjši Twingo. Williamsova izdaja Clia je res nekaj posebnega z zanimivo barvno kombinacijo platišč in zračnikom na pokrovu motorja.


Na žalost vseh posebnežev nismo morali spoznati, ker nas je čakalo še popoldansko delo, vseeno pa smo na poti proti domu srečali še idrijske Fiatovce, ki so bili v koloni namenjeni na to srečanje. Tako so poskrbeli še za dodatna obračanja glave in bi zagotovo prejeli točke za prihod v stilu. Seveda pa to ni bilo tekmovanje, temveč prijateljsko srečanje ljubiteljev vseh avtomobilov.


Vsem prisotnim bo to srečanje različnih posebnežev zagotovo ostalo v lepem spominu, kjer nas je združila želja po bencinskih hlapih in medsebojnem spoznavanju. Vse pohvale organizatorjem, mi pa  se z veseljem še kdaj udeležimo takšnega srečanja.



Besedilo: Primož Makuc
Fotografije: Andraž Martinšek

0 comments:

Post a Comment

Deli

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More